Fredag!

Har morgon mys me Molly i soffan som alla fredagar! Börjar bli våran grej liksom - hänga i soffan å mys frukost och barnkanalen!
idag är det bröllop! Ska bli kul och spännande då vi nog inte känner så jättemånga!
Klänningen jag beställde på nätet är jättefin och efter vi sydde in den över brösten (som försvunnit) så sitter den fantastiskt bra för att vara en sån klänning jag kanske i vanliga fall inte brukar ha! Men jag säger bara en sak: nelly.com - halleluja vilka snygga & billiga klänningar!
Så nu ska vi mysa lite till sen ska jag packa ihop alla kidsens grejer då dom drar på olika håll idag! Molly till pojkvännen och twinsen till kommande familjen annorlunda... Haha eller hur Anna?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0