Syjunta ikväll!

Ny månad, ny torsdag vilket innebär syjunta, nja mest kaffe och tjöt, men okej lite stickning av vissa osv. och broderi av Ida..haha..
Ikväll skall twinsen få hänga med. Tjejerna har fortfarande inte fått träffa dem! Så dom får hänga med. Hoppas bara Neah sköter sig, igårkväll hade hon värsta BRYTET... Var HELT galen..Vet inte vad som flög i henne, men det var så att t.o.m. jag blev lite orolig ( jag brukar annars inte stimma upp sig mycket av lite gnäll och skrik) men igår skrek hon så tårarna sprutade och Molly satt å höll för öronen..
Sen däcka Neah för att 30 minuter vakna av gallskrik igen. Sen somnade hon och sov hela natten... Vet inte om hon var över trött och hungrig och allt blev bara fel.
En sak som var intressant att lägga märke till när Neah hade detta brytet - då höll sig Stella lugn. Det var precis som om hon tänkte; okej fine..Bäst att jag taggar ner lite nu här när Neah verkar ha bryt.
Så hon låg lugn och fin i soffan och bara snuttade.
Annars kan jag uppfatta som att dom liksom triggar varandra på ett sätt. Typ om man är lite sen med maten så kanske Stella börjar bli lite grinig och så sätter Neah också igång bara för att.
Men igår kväll var det helt annat. Stella fattade liksom att Neahs skrik verkligen inte var för "skojs" skull utan hon behövde verkligen tröst så då höll hon sig tillbaka.
Så vi hoppas på att detta bara var en engångsföreteelse och Neah bad om ursäkt när hon vaknade imorse genom att skina upp med världens finaste leende =)
Sen var dom lugna och fina när jag var i stan innan, så än så länge ligger dom båda på plus för att hänga med mamma idag till sy-tanterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0