Hur lång tid skall det ta?

En sak som precis slog mig.. Hur länge skall egentligen Försäkringskassan ta på sig för att gå igenom min överklagan mot att jag inte fick sjukpenning när jag blev sjukskriven innan tvillingarna kom...??
Det var ju asagobbaalängesen (favvo uttryck som jag älskar att läsa hos Mirre; http://mirremorre.blogspot.com
/) jag skickade in den, har endast fått ett brev där det stod att dom tagit emot överklagan.
Jo tjena...
Fattar inte varför det skall vara så jädra drygt. Dom godkände inte min sjukpenning då mina läkarintyg var för tunna... FÖR TUNNA?? Dom var ju för rackarns skrivna av två överläkare som beskrev hur jag INTE kunde jobba. Yeäh yäeh.... Undrar bara hur lång tid det skall/bör ta innan man får ett beslut liksom.....
avslutar med ett suck och sen glömmer jag detta för ett tag ;=)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Drygt.. Du använder FK via webben va? Jag har klickat i på "min sida" där så jag får mail när det händer något.

Och deras mailfunktion måste jag ändå säg är ganska okej. Bara skriv att du undrar hur det går så får du svar på mail inom någon dag. Fick mail från dem i lördags, blev helt chockad!

Du får ligga på lite!

Kram kram

2011-09-26 @ 20:29:30
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: m

hahaha asagobba langesedan Maggan som jag traffade dig! o tank att du har tre sma snuttor nu! galet! hoppas ni mar bra! xxx

2011-10-17 @ 11:35:03
URL: http://mirremorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0