Fruktansvärt löjligt trevligt!

Vi kan än - mannen och jag. I lördags firade vi ordentligt och lämnade bort alla små till farmor & farfar. Vi njöt i soffan å slappade en stund, sen var det bastubad, tapas, rödtjut, skumpa, ännu mera vin och fantastisk god mat. Satans bra karl man har ändå!
Vi spelade alldeles för hög musik (som man ska passa på att göra när man är barnfri kom vi fram till), vi tjötade en massa och hade rackarns trevligt helt enkelt)
10 år med honom, upp å ned har det gått, men rackarns va bra vi har det! 3 underbara kids och som vi alltid brukar säga: vi har varandra! Galet att det gått 10 år... En tredjedel av vårt liv har vi tillbringat tillsammans. Ser fram emot dom 10 kommande åren jag får dela med denna fina D. Han är den finaste av finast. Den bästa av bästast. Och han är min bara min. Han är min pusselbit och den jag behöver för att kunna andas.



Lördagen avslutades med tjo å tjim å lite galenskap. Precis som vi är - lite galna.
Sen fick vi sova ut i söndags. Härligt.
Lite skridsko och solsken och man var rejält trött efter det. Jag sa inte nej när barnen somnade vid halv åtta... *puh*
En underbar lördag som inte kunde ha firats bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0