Tror jag smäller av - skaffa andra vänner!!

Imorse inne på toan kammar vi snuttrans hår... Hon säger att hon vill ha ett hårspänne.
- mamma. ja ska väjjla!!
- ok..
- pijjla inte då mamma. JAAAAA ska väjjla!
- Åh detta taj vi mamma.. ( Ett Hello Kitty spänne gömmer sig längst ned i lådan under alla snoddar å spännen. HUR fasiken har det hamnat där...)

- Åh mamma.. Halli Kittiiiii, är min bästa kompijjssss...
GAHHHH!!! hur kunde det hända? Hur kan hon säg så? Hur veeeeet hon vem den där äckliga manipulerande katten ÄR?
Jag som gör allt i min makt för att undvika...
Hon kan inte vara hennes vän.... väl?...nääääääääääääää?
Jag tröstar mig med att hon ofta nu för tiden säger att allt å alla är hennes bästa vänner... *pew*
Även tre-åringar kan alltså dra en vit lögn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0