Genomsvett...

Har precis avslutat min fotosession här på trion...pew... det var en pärs.. Få tre stycken att se någorlunda glada och fina ut samtidigt var inte så värst lätt när man var ensam, samtidigt låta som nåt dom iallafall tyckte var lite roligt och på samma gång försöka hålla tvillingarna stadigt när dom satt, för dom kan ju inte sitta helt själva än och då samtidigt koordinera Molly om hur hon skulle hålla,sitta,ligga,skratta och titta..
Men! Trots ibland riktiga stonefaces från tvillingarna när jag gapade på och försökte få deras uppmärksamhet så blev korten faktiskt riktigt fina!
Gjorde nämligen ett riktigt fynd igår på Gekås när jag och svärmor var där! Helt otroligt. Hade tidigare diskuterat en cool fotoram hon sett på Village, pris på Village: 1395:-...
När vi går runt där på Gekås så vips bara uppenbarar sig identisk fotoram som den hon sett på Village, det är liksom som en hel fotovägg med massa olika svarta ramar som sitter ihop lite här å där. Den är dock inte lika stor som den på Village, men vadå liksom? Jag köpte tre stycken (eller jag ska få dem i alla hjärtans dag present av svärmor fast jag skulle "glömma" av det sa hon...) iallafall, vi köpte tre stycken. Sätter ihop dem och vips så blir den i stort sett identisk med den på Village. Pris på Gekås: 39:95 :- / styck!
haha..
Gekås is the shit!!!
Så nu har jag som sagt fotat lite nya bilder på kidsen. Sen behöver jag ha några nya på allihopa familjemedlemmar..
Känns så jävla bra!
Imorrn drar D till Holland.....bläää på den!
Men då skall vi pynta här hemma! Det skall sågas gardinstänger, sy & hängas gardinger, pynta fotovägg och jiesses vad här ska bli fint!
Så idag blir det städning för hela slanten..
Molly vill dock att vi ska gå ut å spela fotboll..?, så det blir nog en match i eftermiddag!
Nu städ å allt vad det innebär!

Kommentarer
Postat av: Majja

Jag kan bara hålla med Gekås is the shit! Där hittar man det mesta som även finns på andra ställen...Vill gärna se resultat sen hur det blev med fotoväggen :-)

Ha en bra dag!

Kram Majja (Lindas lillsyrra ;-) )

2012-01-30 @ 11:12:57
Postat av: Maggan

fotoväggen skall fixas ikväll...puhh...måste ta ta i alla kort...

Man kan i stort sett shoppa ihjäl sig på Gekås...!! =)



Ha det gott!

Kram

2012-01-31 @ 12:21:36
URL: http://margu.blogg.se/
Postat av: Anne

Vill oxå se resultat sen!!!!! Spännande!!

Håller dock inte med om Gekås.. Är väl en av de få som mer eller mindre avskyr denna butik.... Blä..

Kul att D åker iväg till Holland... Noooot! Hoppas du inte går sönder!



Kram på er

2012-02-02 @ 07:37:18
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0