Ensam mamma en vecka söker:

* Tålamod
* Kraft
* Energi
 
Men nu är det bara timmar kvar, sen är D hemma igen.
 
D har snart vart iväg en vecka...jag upprepar: EN hel fucking vecka...
(När får jag dra iväg på en vecka semester , nej just det "jobbresa" kallades det, heeeeeelt själv liksom..)
 
Ensam mamma har jag varit,( med backup ngn dag), som kanske ren psykisk-överlevnad-instinkt fick jag ringt in räddningspatrullen i form av farmor&farfargänget igårkväll.
puh, säger jag. Ensam är stark? Vette katten om det just nu passar så väl in på mig...
 
Nu tar jag igen all min egen tid när trion är på förskolan i 5 timmar. Fatta fort 5 timmar går...
Så många visioner om sånt jag ska få gjort, så lite ork för att orka...
 
Tar en pralin å slänger mig på soffan - det är jag lätt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0