Måste leta reda på min jobb-hjärn-halva..

Messade med en kollega igårkväll.
Fick vägvisning om vart jag skall befinna mig på måndag.
Visade sig att en hel avdelning typ gått upp i rök...ja typ...
Har säkert nånstans någongång eventuellt hört att det varit förändringar, men ja...med småkidslivet så kommer lätt det där jobblivet lite i skymundan, saker som:
 
 
* hur man snabbast värmer två flaskor välling
 
 
* effektivast byter två bajsblöjor helst på samma gång
 
 
* tröstar två hårbollar med två armar samtidigt som man reder ut med en treåring att det visst inte är ÅKÄJJJ att tro man bara kan gå å ta en godis i skåpet bara för att man kan när man är 3 år å stoooooooooor tjej...
 
*eller hur man lär sig handla med tre kiddos
 
- allt detta blir helt enkelt viktigare!
 
Men nu är det dags att skaka fram jobb-hjärnan... Gachhhh!! funderar rent på om jag förlagt den nånstans? Har några dagar på mig att skaka fram den bara...
 
Samtidigt som jag letar reda på den, funderar jag samtidigt på om tvillingarna verkligen fått med sig blöjor till förskolan och vad vi skall äta ikväll. Å på samma gång plockar jag i tvätten och torkar handfatet...
Kalla mig gärna effektiv!
 
Nu ger det sig om jag hittar den där andra viktigare halvan bara....
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är lungt. Den ligger i ett skåp hos mig.
Det räcker att du tar fram den på måndag morgon :)

2012-09-12 @ 10:15:25
Postat av: Sandra L

Den ligger nog på jobbet!

2012-09-12 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0