Vabruari!

Ja du har verkligen nått upp till ditt rykte den här gången!  
Vi inleder första veckan med skitsjukan -  varav ett av ynglen tar sig friheten att helt enkelt bara skita på heltäckningsmattan i syrrans rum! Ja men varför inte? Mina händer stank ju inte annat skit så jag kunde ju lika gärna ägna flertalet timmar med att svabba, torka, bikarbonata bort bajsen på mattan. 
Och nej - husmorstipset fungerade inte på nykläckt två årsbajs. 
Mycket skit prat - men det är så vi levde förra veckan. 
 
Vi samlade styrka och blev friska - ja i ett dygn iallafall. Sen insjuknande Neah i feber. Eller ja insjuknade vette katten om man får lov att kalla henne - 39 graders feber å en annan vet knappt hur man ska överleva eller om man ens orkar vända på sig i sängen. Men en två åring - hell yääääää!! Nu kör vi! All in! Här röjs, bråkas, slåss, stökas ner som en tornado gång på gång slår fram i vårt vardagsrum! Jag såg framför mig lugna dagar med os-mys framför tv:n... Jo säkert! jag drar fram dammsugaren för 5000:e gången - agerar samtidigt fredsförhandlare i dockkriget samt lyssnar till tvättmaskins ljudet och försöker andas nånstans där emellan! 
 
Vabruari - jojo jag tackar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0